P I K S (Personal Information and Knowledge System) | |||||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Filter :: CATEGORY
| Filter :: SUB-CATEGORIES Clouds :: BOX | ZOOM | Google Mail | Hotmail | Google Meets | Microsoft Teams | Google Drive | One Drive | [V4+ACARDC] - [Aktivity] |
[CATEGORY] | [TOPIC] | [Sub-Category] | [More] | [DATUM-NAME] | [CONTENT] | Database Connection succesfull :: Spojenie s databazou nadviazane => 16.Oct.2024||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
[Go] PUBLISHING | V4+ACARDC Paper: Proceedings of the Future Technologies Conference | Conferences FTC2021 | The Knowledge-Based Design of Educational Technology | 2021-10-31 V4 | Cite this paper as: Svetsky S., Moravcik O., Shyshkina M., Cervenanska Z., Kotianova J. (2022) The Knowledge-Based Design of Educational Technology. In: Arai K. (eds) Proceedings of the Future Technologies Conference (FTC) 2021, Volume 3. FTC 2021. Lecture Notes in Networks and Systems, vol 360. Springer, Cham. https://doi.org/10.1007/978-3-030-89912-7_58 ==> PPT - PRESENTATION :: Celý text V4-článku je v ceste [Go] Link to Springer Paper [Go] | EDU-PACKAGES MODEL FTC2021 - prezentácia na konferenciu | Conferences | FTC2021 Výstupné linky vysvetľujú rozdiel medzi: Information a Knowledge Management
| Algoritmu sa môže zdať byť komplikovaný, no je to rutina zaberie rádovo desiatku minút (aj menej, ak sú súbory logiky a informaticky dobre označené) 2021-09-22 | V4 EDUPAKS: Spracovanie prezentácie ako Information Management a ak chcem môžem v tabuľke WPad popísať obrázky a vytvoriť didaktickejší výstup | Algoritmus: Records: :: 16.Oct.2024 |