P I K S (Personal Information and Knowledge System)
  • HOME :: HOME2
  • [INSERT FORM]
  • [Delete records with STAR:*]
  • Filter :: CATEGORY
  • [PUBLISHING] :: [RESEARCH] :: [EDU-PACKAGES] :: [LIBRARY] :: [COMPUTING] :: [PARTNER_SEARCH] :: [COLLABORATION] :: [COVID] ::
  • [APPLICATIONS]
    Filter :: SUB-CATEGORIES
  • [IDEAS] :: [Conferences] :: [FTC2021] :: [JOURNALS] :: [VIDEO] :: [FYZIKA] :: [WITNESS] :: [WPad]
    Clouds :: BOX | ZOOM | Google Mail | Hotmail | Google Meets | Microsoft Teams | Google Drive | One Drive
  • [UPLOAD FILE]
  • [DIR:UPLOAD]
  • [PDF]

  • [V4 PAPERS]
    [V4+ACARDC] - [Aktivity]
  • Database Connection succesfull :: Spojenie s databazou nadviazane => 16.Oct.2024


    [CATEGORY] [TOPIC] [Sub-Category] [More] [DATUM-NAME] [CONTENT]
    [Go]
    APPLICATIONS
    Interesting Multisearch engineINFO Interesting multisearch site for BVI but not only for them made by one blind programmer >2022-12-13

    V4
    Thank you we can discuss it in next months
    Hi everybody, I want today to submit to your appreciation a concept of software I am working on since several years. It is an online web application named the workflow searcher, that purpose is to regroupe several search engine in one interface. You can reach and use it by the following link: You can reach and use it by the following link: Multisearch solution Thanks in advance for any reaction. Yannick Daniel Youalé From Cameroon, in central Africa.
    [Go]
    APPLICATIONS
    PARTNER SEARCH - vedel by niekto nájsť vedúceho projektu?
    Ukážka najefektívnejšieho nástroja na výučbu zdrojových kódov s pridanou pedagogickou hodnotou
    IDEASKonzorcium V4+ACARDC v rámci pokračovania projektu ako neprojektového výskumu hľadá projektového lídra pre Integráciu IT do vzdelávania, publikovania a výskumu2021-11-04

    V4
    Medzinárodný vyšehradský fond umožňuje financovanie strategických projektov, čo si na fakultách pletú s Mobilitami. Napr. projekt V4+ACARDC priniesol doteraz 15 publikačných výstupov na konferenciách FTC, WCECS, ICL, dva úžitkové vzory a výstupom je pilotný IT systém na IT integráciu do výučby STEM, v ktorom sa testovali dva vlastné softvéry, virtuálne vzdelávacie prostredie, virtuálne stroje a externý CCM cloud. Ide o výstupy z dlhodobého výskumu pod garanciou prof. Moravčíka (STU), ktorý umožňuje učiteľovi pokryť o.i. aj prevažnú časť dištančnej výučby, čo sa využilo od roku 2012(MTF) aj teraz v čase pandémie.Vedúci projektu ako fyzická osoba nie je oprávnený podávať projekty.
    Prakticky to znamená, že na potenciálnom portáli V4 je možné riešiť základné využitie a expertné sofistikované akcie, akými je napr- automatická tvorba edukačných balíkov (obsahu výučby STEM) alebo vyrobiť takétopIKSY-komunikačné kanály pre skupiny užívateľov (učiteľov, študentov, výskumníkov). Ukážka základného využitia -   reštart tabuľka defaultná - tabuľky programu WPad sa dajú konvertovať na html a umiestňovať na portál - WPad funguje aj ako jednoduchý editor
    Ukážka využitia IT systému ako MULTIFUNKČNÝ NÁSTROJ pre podporu výučby programovacích jazykov - v svetovej literatúre sme sa s obdobným support tool nestretli:
  • Toto je asi najrýchlejší, najlacnejší a pedagogický IT nástroj pre výučbu programovacích jazykov - pretože WPad v spolupráci s príslušným prostredím, tu napr. ukážka s free-prostredím XAMPP, kde tabuľka WPad funguje ako editor aj spúšťač programu a študent z pedagogického hľadiska:
  • vidí zdrojový kód v tabuľke
  • jedným kliknutím sa mu zdrojový kód ukáže v textovom súbore a prehliadač mu otvorí hoprtový výsledok, t.j. čo zdroják robí
  • študent absolútne nevie, že nejaký softvér XAMPP mu to spracoval
  • študent si môže urobiť kópiu do nového riadku a zdroják upravovať
  • študent alebo učiteľ si vytvoria tak tabuľku, ktorá je ako repozitory, čiže zásobník hotových zdrojákov
  • študent aj učiteľ uploadujú zdrojáky na virtuálne vzdelávacie prostredie, resp. na nejaký WEB a môžu ho všetci odkiaľkoľvek používať
  • v nasledujúcich rokoch zdrojáky sa používajú na výučbu, alebo študenti na samoštúdium
  • program WPad majú študenti nainštalovaný v triede a keď niekto nevie vyriešiť úlohu ale sused vo vedľajšej lavici vie, tak mu to uploaduje na server a študent si to počas hodiny stiahne a použije
  • študent teda používa tabuľky aj ako aktívne poznámka - z mojej 15 ročnej praxe výučby viacerých predmetov pre ústavy MTF je to jediný rípad, kedy sa mi štidenti nemohli hrať počas hodiny s mobilmi - lebo museli okamžite pracovať, kým pri predmetoch ako Chémia, BOZP, Základy environmentalistiky a Semetrálne manažérske projekty sa to nedalo a časť študentov sa bavila Ukážka expertného využitia IT systému EDUPORT - toto je jedna z desiatok aplikácií a aktivít. Demonštruje využitie úžitkového vzoru na stiahnutie neštruktúrovaného internetového obsahu a jeho automatické spracovanie do Edukačného balíčka (čiže to je rozdiel oproti bežnej činnosti učiteľom na počítači, že program hromadne spracováva niekoľko až trebárs tisícky počítačových súborov).
    Iná kategória využitia automatická tvorba manuálov (už zmienená) MANUAL VFP9 - linky sa otvárajú v online kliknutím Otvorte na novej karte (v offline funguje priamo).Records: :: 16.Oct.2024